O mnie

w różnego rodzaju ligi fantasy bawię się od 2002 roku. Na poczatku była to bardzo fajna gra (nie pamietam nazwy) w której codziennie należało wybrać swoją piątkę graczy (spośród wszystkich graczy nba) i trenera nie przekraczając przy tym budżetu 100 punktów. Potem przez szereg sezonów grałem w ligach roto. W ubiegłym roku po raz pierwszy zagrałem w H2H i musze przyznać, że ta formuła najbardziej mi się podoba. W sezonie 10/11 gram w czterech ligach (w tym 3 h2h i jedna - niezmiennie ta sama od lat - roto). Zapraszam do dyskusji wszystkich NBA freaks!;)

wtorek, 26 października 2010

Draft do sznurowadłowej ligi H2H

W niedzielę o 22 odbył się ostatni w tym roku draft. Trochę żal bo emocje przez tą godzinę, półtorej są nieporównywalne z tym co się dzieje w trakcie sezonu (no chyba, że grasz w H2H mecz na styku i siedzisz w niedziele do 4 nad ranem żeby podjąć decyzję czy wstawić jakiegoś zawodnika do składu czy nie:)). Po raz pierwszy w tym roku wylosowałem miejsce w pierwszej trójce i miałem ten komfort, że wiedziałem, że któryś z wielkiej trójki trafi do mnie. Trafił ostatecznie CP3, co określiłbym jako sytuację "hi risk - hi reward". Ale o tym niżej.

1. (3) Chris Paul (NO - PG)

CP jest najwieksza niewiadomą z 'wielkiej trójki' tegorocznego draftu i prawde mowiac liczylem, ze pojdzie z dwójka a ja wezmę pewnego bądz co bądz Bronisława. Niestety nie wyszło, ale jeśli Chris bedzie zdrowy i bedzie miał motywacje do gry w Hornets to jest to bankowo numer 1 fantasy w tym roku...

2. (22) Andre Iguodala (Phi - SG,SF)

Andre to gracz kompletny, dający duzo zbiór, asyst i steali z pozycji SG/SF i o to mi głównie chodziło:) polowałem w 2 rundzie na smitha lub wallace ale niestety poszli wczesniej...

3. (27) Al Horford (Atl - PF,C)

Al walczy w tym roku o pieniądze i mysle, że to bedzie dla niego dodatkowa motywacja:) Z reszta od kilku ładnych lat jest niezawodny i daje świetne staty z pozycji PF/C. Nie psuje żadnej kategorii.

4. (46) Nene Hilario (Den - PF,C)

Liczyłem, że dotrzyma to mojego Picku Noah...coż, płonne nadzieje. Musialem zatem szukac innego wysokiego i Nene był najpewniejszym typem. Myslalem nad Cambymanem ale odstraszyły mnie pogłoski o kontuzji i wiek...

5. (51) Paul Pierce (Bos - SG,SF)

Mysle, ze ten rok Paul jeszcze pociagnie na dobrym poziomie a dla mnie oznacza to sporo punktów, trójek, steali a wszystko to doprawione swietnymi procentami:) czego chciec wiecej?

6. (70) Mo Williams (Cle - PG)

Potrzebowałem zmiany dla CP3 i wybór padł na Mo. Mysle, ze w duzej mierze to on powinien przejac role lidera co LeQueen wiec staty powinny byc solidne. Czaiłem sie na Feltona, ale znów sie nie udało...

7. (75) Kevin Garnett (Bos - PF)

Co ja na to poradze, ze mam słabosc do czarnucha?? mam go w 3 z 4 lig w tym roku... Mam nadzieje, ze ostatni run po tytuł zmobilizuje KG do dobrej gry...

8. (94) Robin Lopez (Pho - PF,C)

Pewnie wzialbym McGee, gdyby mi go nie sprzatnieto... Ale z drugiej strony Robin ma pewne miejsce w piatce Suns i duże minuty. A jak to bedzie z JaVale jeszcze tak naprawde nie wiadomo... Byc moze bedzie zmienial Blatche i wtedy jego produkcja nie bedzie taka jak sie wszyscy spodziewaja...

9. (99) Anthony Morrow (NJ - SG,SF)

Potrzebowałem gracza na SG/SF. Morrow to najlepsza strzelba za trzy w lidze. w polaczeniu z Piercem, CP3, Iggym i Mo raczej w tej kategorii jestem nie do ruszenia:)

10. (118) Jose Calderon (Tor - PG)

Mysle, ze Jose sie w tym roku przełamie. Odszedl Hedo, który troche zawsze zabiera gre rozgrywajacym. jose w koncu jest zdrowy i mysle ze powalczy o miejsce w starting5. Powinien chociaz zblizyc sie do stat jakie dostarczał dwa lata temu a przypomne ze było to okolo 9 asyst i skutecznosci w granicach 50/95/40...

11. (123) J.J. Hickson (Cle - PF,C)

Kolejny murowany kandydat do przejecia stat bo Bronku. Mysle ze obok Mo bedzie najpewniejszym punktem tej druzyny. z Tym numerem, ewidentny steal.

12. (142) Serge Ibaka (OKC - C)

Jako, ze za...pozyczono mi sprzed nosa noaha, mcgee i innych blokujacych musialem szukac wzmocnienia w dalszych rundach. Serge potrafi zablokowac 6,7 rzutów w meczu wiec powinien spelnic swoja role. Mysle tez ze powalczy o miejsce w pierwszej piatce z Krsticem i bedzie gral duze minuty.

13. (147) Reggie Williams (GS - SG,SF)

Wahalem sie miedzy nim a Lou... reggie dawał w zeszłym roku dobre staty, ale to było pod nieobecnosc Ellisa i pod obecnosc..Nelliego. Zobaczymy jak bedzie w tym roku... Jak bedzie źle to FA :D

A oto wybory wszystkich graczy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz